Nowy opłatomat w Urzędzie Miejskim
Urząd Miasta wychodząc naprzeciw potrzebom Urząd Miasta, zdecydował się na uruchomienie bezgotówkowego opłatomatu. Dzięki niemu grodziszczanie mogą dokonać wielu opłat bez konieczności czekania w kolejkach do kas. Dzięki temu pójdzie zdecydowanie szybciej i bezstresowo.
Jak działa opłatomat?
Okazuje się, że sama obsługa opłatomatu jest bardzo prosta i intuicyjna. Nie ma zatem obaw, że coś pójdzie nie tak. Urządzenie krok po kroku przeprowadza petenta przez całą transakcję. Napisy na ekranie są wystarczająco duże i zrozumiałe. Urządzenie posiada dotykowy ekran, a płatności można dokonać poprzez wybór odpowiednich transakcji na urządzeniu. Opłaty można również dokonać poprzez zeskanowanie decyzji podatkowych lub kwitów należności zawierających kod QR. Również na miejscu pracownicy Urzędu miasta będą wydawać decyzje, które posiadają kod QR. Wszystko po to, żeby jeszcze bardziej ułatwić formę płatności.
Jakie sprawy załatwimy za pomocą urzędomatu?
Okazuje się, że za pomocą urządzenia możemy zapłacić za takie sprawy jak: podatek od nieruchomości, dzierżawę, wieczyste użytkowanie, a także można uiścić opłatę za mandat, czy płatność związaną z gospodarowaniem odpadami. Na miejscu można płacić tylko i wyłącznie za pomocą karty. Korzystanie z opłatomatów odbywa się bez dodatkowych opłat i prowizji. Warto pamiętać, aby po zakończeniu płatności zabrać ze sobą potwierdzenie wpłaty.
Gmina wprowadza nowe rozwiązania
Uruchomienie opłatomatu w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim jest konsekwencją działań, jakie podjęła gmina w kierunku wprowadzania innowacji, które miały służyć mieszkańcom miasta. Chodzi o to, aby nie wykluczać ludzi w różnym wieku. To również doskonała opcja, aby przyzwyczajać inne osoby do korzystania z nowoczesnych rozwiązań. Opłatomat znajduje się na parterze ratusza przy ul.T. Kościuszki 12A. Zlokalizowany jest tuż obok stacjonarnego punktu kasowego. Można z niego korzystać w godzinach otwarcia urzędu. Być może w przyszłości powstanie więcej takich punktów.